fredag 16. oktober 2009

manøver


9 kommentarer:

  1. øver
    nedover vei
    villig vilje vinner
    lære seg skjønne først ned kan
    bli opp

    *manøversegtapas*

    SvarSlett
  2. På vegen ned må han ha løpt beina av seg.. :) Eller gått ut av sitt gode skinn.

    SvarSlett
  3. Gått ut av sitt gamle skinn, antar eg.
    For sprøtt for eit kvart vaskeprogram!

    SvarSlett
  4. manø'ver m3 (fra fr, av lat. manus 'hånd' og opera, fl av opus 'arbeid')

    super billedtittel!

    SvarSlett
  5. Arti å lære nytt.
    Dette var i så fall ein opera i 7 akter.
    Ho lirka rundt på dette(stadig minkande) kollegiale måltid ei heil veke.

    (Om nokon trur eg har liten radius så stemmer det på ein prikk.)

    SvarSlett
  6. Selvsagt, det var restene av et kannibalsk måltid! Men måltidet var muligens ikke himmelsk. Fins det et helvete på jord, må det være småkrypenes verden..

    SvarSlett
  7. ..og hvis dette er en opera, er det utvilsomt Den Glade Enke vi ser her!

    SvarSlett
  8. hehehe
    eventuelt Den Brune Enke
    "kan jeg skjenke
    deg en ...maannn"

    Ja, jeg tror også insektene lever under en meget hård himmel.Såpass har jeg fått ut av forskningsperioden på terrassen.

    SvarSlett