lørdag 19. juni 2010

4 kommentarer:

  1. Hei. Godt fanget, dette øyeblikket. Mye symbolikk å lese inn i bildet, også. Fra kulde til varme, for eksempel - men også å bevege seg gjennom spekre, kulturelt eller annet. Men som Odd Eidem en gang riktig nok påpekte, i flyet kjenner man ikke gyset ved å krysse en grense ...

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Mye symbolikk ja. (Eg nemner ikkje fluktmomentet)
    Bra Odd Eidem-sitat.Grensetolpane er (i allefall førebels) befriande fråværande oppe i luftlaget ikring smått og stort!
    :)

    SvarSlett
  3. Flott regnbue du har fanget her!
    Takk for besøk på bloggen min. Ha en god dag:-)

    SvarSlett
  4. Hei, takk for besøk!
    Du har ein fotoblogg som eg no har lagt inn slik at eg ikkje går glipp av fleire foto eg tykte var storveges!
    :)

    SvarSlett