torsdag 4. november 2010






Posted by Picasa

5 kommentarer:

  1. hva er viten verdt
    vite retning veien best
    hvor den er den vet

    *575haikuvisst*

    SvarSlett
  2. Det høyrest visst og sant ut!
    Det er i allefall sikkert at vinteren er her no.

    SvarSlett
  3. Kontraster her ja, nydelige blomster og snø i bakgrunnen! Vinteren er på vei...:)

    SvarSlett
  4. Den språkproblemer, kan jeg ikke fortelle deg min mening, men denne bloggen er det nærmeste for meg! Jeg elsker det! Dessverre, bare bare fant det.
    A nyelvi nehézségek miatt nem tudom elmondani a véleményem, de ez a blogod áll hozzám a legközelebb! Nagyon tetszik! Sajnos csak most találtam meg.

    SvarSlett
  5. Ez butaság, hogy nyelvi akadályok, de a képek szerencsére egy univerzális nyelv!
    Annyira szép, hogy tetszik a blog. Én is, mint a jó ránézni a képeket!
    Olava

    SvarSlett